• Profilbild von emmagreekpassenger

New passenger in Stuttgart

Hallo zusammen,

Sorry, aber Ich spreche kein Deutsch für Selbst wird in englischer Sprache schreiben...!!

My name is Emmanouela from GRIECHENLAND and I LOOOOVE motorbikes and tour with them! However, I haven;t got yet my own moto but I have my own equipment (helmet, boots, jacket, pants, gloves etc) and I go trips for other drivers. I have traveled across the GREECE as passenger under all weather conditions.

Now, Ι am in stuttgart (Stammhein) until 2 September and I am going to come here again in 2 month for job (because my family live Stuttgart). 

The reason I write is to find a moto-driver for me to do tours inside the Germany (the costs half-half). I hope to have a nice month with a lot of trips!

Gruß Emmanouela
  • Profilbild von Step

Re: New passenger in Stuttgart

English is my second language . Sorry ,but Stuttgard is so far away . I wish you Good Luck.

Stephan
  • Profilbild von Tasosx

Stuttgart ligo makria einai distixos, allios euxaristos na se eperna kamia bolta mazi. Parolou pou agonistikes mixanes den einai kai toso kales gia ton sinodigo
  • Profilbild von n.N

Schreib ihr doch auf deutsch, dass sie zu weit weg wohnt und deine Schüssel nicht für zwei taugt.

Dann können wir wenigstens mitlesen.

Und das gehört auch dazu.

Σήμερα δεν έχουν άδεια.

Excuse my bad griechisch

• Profilbild von Tasosx

Das genau habe ich auf griechisch geschrieben Uwe
  • Profilbild von n.N

Weiss ich doch. Deshalb hab ich dass doch geschrieben.

• Profilbild von Q_Driver_01

GixxerUwe-reloaded hat geschrieben

Schreib ihr doch auf deutsch, dass sie zu weit weg wohnt und deine Schüssel nicht für zwei taugt.

Weil heut gutes Wetter ist, Wochenende und überhaupt - könnte Taso Ihr auch schreiben, dass sie "die Schüssel" bis zum 06.09. günstig mieten kann - inkl. Kombi

Kopf hoch, bis dahin ist ja nicht mehr weit...

Uwe
  • Profilbild von Drini

Χαιρετίσματα Εμανουέλα! Μεγάλωσα Αθήνα αλλά η καταγωγή μου είναι από την Αλβανία. 

Greece is an amazing place for touring with motorcycle and holidays.

I wish you have a good time and lot of "motorcycle experiences".